ENSIAPUKURSSIT RYHMILLE JA YRITYKSILLE

Järjestämme tilauskursseja yrityksille, ryhmille ja yhteisöille. Voit tutustua kurssien sisältöön tästä!

Hätäensiapukoulutus (4h / 8h)
Hinta 450 € (4h) / 650 € (8h) + kouluttajan matkakulut ja kortit

Ensiapu- 1 koulutus (16h)
Hinta 1200 € + kouluttajan matkakulut ja kortit

Hintoihin lisätään alv. 24 %.

Webinaari koulutukset
Kaikki kurssit ovat toteutettavissa myös webinaareina, mutta toimin pääasiassa luokkahuone tyylisissä koulutuksissa. Lähetämme koulutusta edeltävänä iltana sähköpostiisi Teams-linkin ja ohjeen koulutukseen liittymiseksi, tarvittaessa autamme yhteyden luomisessa. Koulutusta varten ei tarvitse asentaa erillistä sovellusta vaan siihen voit osallistua internet selaimella.

Kurssin suoritettuasi saat ensiapukortin ilmoittamaasi kotiosoitteeseen ja sähköisen rekisteröinnin kutsulinkin patevyys.fi -sivustolle.

Kuorma- ja linja-auton kuljettajien ammattipätevyys
Vähintään 8h sisältöisestä koulutuksesta on mahdollisuus saada kuorma- ja linja-auton kuljettajien ammattipätevyyden jatkokoulutus päivän (Trafi) Ole yhteydessä yritykseemme ennen ensiapu/trafikoulutukseen ilmoittautumista vähintään 2vk ennen koulutusta.

YHTEYDENOTTO >>

EA-KURSSIT TILAUSKURSSINA KUOPIO, JOENSUU, VARKAUS JA KOKO ITÄ-SUOMI

Ensiapukoulutus yrityksille ja ryhmille alueella Kuopio, Joensuu, Varkaus, Outokumpu, Leppävirta, Suonenjoki, Siilinjärvi, Lapinlahti, Toivala, Koli, Pielavesi, Pieksämäki ja koko Itä-Suomi.